Hülya Gözcü

Araştırma-Denetim Proje Yöneticisi

hsavas@organikik.com
+90 (212) 465 03 77-78 / Dahili:118

Eğitim

Ekonometri

Uzmanlık
Alanları

  • Araştırma Hizmetleri
  • Denetim Hizmetleri
  • Kamu Hizmetleri
  • Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • Yazılım Geliştirme

Yer Aldığı
Projeler

  • İETT – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • İBB – Meydan Yönetim Sistemi Denetimleri
  • İBB- Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli Ulaşıma Yönetim Sistemi Denetimleri
  • İSKİ – Şantiye Yönetim Modeli
  • İBB – Reklam Yönetim Sistemi – Denetim Sistemi Modeli
  • İGDAŞ – Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti, Hizmet Değerlendirme, Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • İSPARK – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • İSTON – Çalışan Memnuniyeti Araştırmaları
  • Eltemtek – TEMSAN – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
  • Eltemtek – ESGAZ – Çalışan, Vatandaş, Paydaş Memnuniyeti Araştırması
  • BOTAŞ İnternational – Çalışan Memnuniyeti, Eğitim İhtiyaç Araştırması
  • Eltemtek–TEİAŞ – Çalışan/Müşteri/Paydaş Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • Eltemtek – TEDAŞ – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırması
  • Eltemtek – Nükleer Düzenleme Kurumu – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
  • Darphane Genel Müdürlüğü – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • Metro İstanbul – Kurumsal İtibar, Gizli Müşteri Araştırmaları
  • Eltemtek – TEİAŞ – İSG Denetim Uygulama Yazılımı
  • Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Çalışan, Vatandaş, Paydaş Memnuniyeti Araştırması
  • Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • Emlak Katılım – Çalışan/İş Müşteri Memnuniyeti
  • Epsilon Landauer – Müşteri Memnuniyeti Araştırması
  • KARDÖKMAK – Çalışan/Müşteri Memnuniyeti Araştırması
  • Vakıf GYO – Çalışan, Müşteri Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • Darphane Genel Müdürlüğü – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • Varinak – Teknik Servis, Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
  • İTO – Özel Öğretimin Geleceği Vizyon ve Stratejiler – Özel Öğretim Kurumları Araştırması