Ayşe Nilifırka
Araştırma-Denetim Direktörü
anilifirka@organikik.com
+90 (212) 465 03 77-78 / Dahili:118
Eğitim
Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
Uzmanlık
Alanları
- Araştırma Hizmetleri
- Denetim Hizmetleri
- Kamu Hizmetleri
- Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
Yer Aldığı
Projeler
- İTO – Özel Öğretimin Geleceği Vizyon ve Stratejiler – Özel Öğretim Kurumları Araştırması
- Emlak Katılım – Çalışan/İç Müşteri Memnuniyeti
- TÜMOSAN – Bayi-Servis-Yedek Parça Bayi Memnuniyet Araştırması, Çağrı Merkezi/Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti Araştırması, Kurumsal İtibar Araştırması
- KARDÖKMAK – Çalışan/Müşteri Memnuniyeti Araştırması
- Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Çalışan, Vatandaş, Paydaş Memnuniyeti Araştırması
- Eltemtek – ESGAZ – Çalışan, Vatandaş, Paydaş Memnuniyeti Araştırması, Gizli Müşteri Araştırması
- Eltemtek – TEİAŞ – Çalışan/Müşteri/Paydaş Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
- Vakıf GYO – Çalışan, Müşteri Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
- Varinak – Teknik Servis, Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
- Epsilon Landauer – Müşteri Memnuniyeti Araştırması
- Epsilon Elektronik – Ürün Memnuniyeti Araştırması
- Eltemtek – Nükleer Düzenleme Kurumu – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
- Eltemtek – TEMSAN – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
- BOTAŞ International – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- Metro İstanbul –Kurumsal İtibar, Gizli Müşteri Araştırmaları
- Darphane Genel Müdürlüğü – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- Saf Avrasya – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- Eltemtek – TEDAŞ – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırması
- İSTON – Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti Araştırmaları
- İGDAŞ – Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti, Hizmet Değerlendirme, Kurumsal İtibar Araştırmaları
- İSPARK – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- İBB – Reklam Yönetim Sistemi – Denetim Sistemi Modeli
- İSKİ – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- İBB – Aydınlatma Yönetim Sistemi
- İBB-İETT – Toplu Ulaşım Yönetim Sistemi
- İETT – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- İBB – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- MNT – Müşteri Memnuniyeti Araştırması
- Neolife Tıp Merkezi – Çalışan Memnuniyeti Araştırması