Ayşe Nilifırka

Araştırma-Denetim Direktörü

anilifirka@organikik.com
+90 (212) 465 03 77-78 / Dahili:118

Eğitim

Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler

Uzmanlık
Alanları

  • Araştırma Hizmetleri
  • Denetim Hizmetleri
  • Kamu Hizmetleri
  • Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli

Yer Aldığı
Projeler

  • İTO – Özel Öğretimin Geleceği Vizyon ve Stratejiler – Özel Öğretim Kurumları Araştırması
  • Emlak Katılım – Çalışan/İç Müşteri Memnuniyeti
  • TÜMOSAN – Bayi-Servis-Yedek Parça Bayi Memnuniyet Araştırması, Çağrı Merkezi/Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti Araştırması, Kurumsal İtibar Araştırması
  • KARDÖKMAK – Çalışan/Müşteri Memnuniyeti Araştırması
  • Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Çalışan, Vatandaş, Paydaş Memnuniyeti Araştırması
  • Eltemtek – ESGAZ – Çalışan, Vatandaş, Paydaş Memnuniyeti Araştırması, Gizli Müşteri Araştırması
  • Eltemtek – TEİAŞ – Çalışan/Müşteri/Paydaş Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • Vakıf GYO – Çalışan, Müşteri Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • Varinak – Teknik Servis, Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
  • Epsilon Landauer – Müşteri Memnuniyeti Araştırması
  • Epsilon Elektronik – Ürün Memnuniyeti Araştırması
  • Eltemtek – Nükleer Düzenleme Kurumu – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
  • Eltemtek – TEMSAN – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
  • BOTAŞ International – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • Metro İstanbul –Kurumsal İtibar, Gizli Müşteri Araştırmaları
  • Darphane Genel Müdürlüğü – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • Saf Avrasya – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • Eltemtek – TEDAŞ – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırması
  • İSTON – Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti Araştırmaları
  • İGDAŞ – Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti, Hizmet Değerlendirme, Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • İSPARK – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • İBB – Reklam Yönetim Sistemi – Denetim Sistemi Modeli
  • İSKİ – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • İBB – Aydınlatma Yönetim Sistemi
  • İBB-İETT – Toplu Ulaşım Yönetim Sistemi
  • İETT – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • İBB – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • MNT – Müşteri Memnuniyeti Araştırması
  • Neolife Tıp Merkezi – Çalışan Memnuniyeti Araştırması